30.5
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Analiza tekstu w dyskursie medialnym
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Oto praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
Szczegóły
Tytuł
Analiza tekstu w dyskursie medialnym
Autor
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
127
Format
16.5x23.4cm
Języki
polski
ISBN
9788323322764
Rodzaj
Książka
EAN
9788323322764
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Analiza tekstu w dyskursie medialnym
30,50 zł
Recenzje