50.54
Marketing i ekonomia
CeDeWu
Anatomia zaufania organizacyjnego
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
50,54 zł
Cena rekomendowana: 60,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Monografia podejmuje temat istoty i roli zaufania w funkcjonowaniu współczesnej organizacji. Autorka wskazuje m.in. na współzależności pomiędzy rozumieniem istoty zaufania jako kategorii nauk społecznych, w szczególności zaufania organizacyjnego, analizowanego z różnych perspektyw, jak podzielane wartości organizacyjne, nawiązywanie współpracy i uzyskiwanie przewagi kooperacyjnej, a także na nowoczesne przywództwo.
Ponadto publikacja umożliwi czytelnikowi: poszerzenie wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania w kontekście zaufania lepsze zrozumienie fenomenu zaufania organizacyjnego, począwszy od zaufania do siebie jako pracownika, a skończywszy na zaufaniu instytucjonalnym poznanie wyzwań stawianych współczesnym i przyszłym organizacjom w kontekście zaufania, zwłaszcza w popandemicznej rzeczywistości
zapoznanie się z podstawami osiągania przewagi kooperacyjnej.
Ponadto publikacja umożliwi czytelnikowi: poszerzenie wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania w kontekście zaufania lepsze zrozumienie fenomenu zaufania organizacyjnego, począwszy od zaufania do siebie jako pracownika, a skończywszy na zaufaniu instytucjonalnym poznanie wyzwań stawianych współczesnym i przyszłym organizacjom w kontekście zaufania, zwłaszcza w popandemicznej rzeczywistości
zapoznanie się z podstawami osiągania przewagi kooperacyjnej.
Szczegóły
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
154
Format
16,5x23,5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381023894
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023894
Dodałeś produkt do koszyka
Anatomia zaufania organizacyjnego
50,54 zł
Recenzje