69
Książki
CeDeWu
Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka
Opis
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.
Szczegóły
Tytuł
Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Podtytuł
Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka
Autor
Szlis Izabela
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375564358
Rodzaj
Książka
EAN
9788375564358
Data premiery
2012-05-08
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
69,00 zł
Recenzje