39
Nauka o literaturze
Universitas
Autor jako marka
Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Opis
Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...
Szczegóły
Tytuł
Autor jako marka
Podtytuł
Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Autor
Antonik Dominik
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
192
Format
15.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324223817
Numer tomu
46
Rodzaj
Książka
EAN
9788324223817
Data premiery
2014-09-16
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Dodałeś produkt do koszyka

Autor jako marka
39,00 zł
Recenzje