0
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe
Podstawy metodologiczne
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób.
"Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
"Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe
Podtytuł
Podstawy metodologiczne
Autor
Gilbert A. Churchill
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
898
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8301138203
Język oryginału
angielski
Tytuł oryginału
MARKETING RESEARCH. METHODOLOGICAL FOUNDATIONS
Rodzaj
Książka
EAN
9788301138202
Dodałeś produkt do koszyka
Badania marketingowe
0,00 zł
Recenzje