69.9
Książki
PWE
Badania marketingowe
Podstawy metodyczne
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
Opis
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,- redukcja i analiza danych,- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy ? specjaliści w zakresie badań marketingowych ? prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
Szczegóły
Wydanie
4
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
548
Format
16.2x23.7cm
Języki
polski
ISBN
9788320819410
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320819410
Data premiery
2015-09-22
Dodałeś produkt do koszyka
Badania marketingowe
69,90 zł
Recenzje