106.73
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
106,73 zł
Cena rekomendowana: 109,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Przedsprzedaż - wysyłka po 26.03.2025
Opis
Podręcznik dla praktyków i studentów
Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych?
Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów .
Podręcznik został stworzony z myślą o:
Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych?
Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów .
Podręcznik został stworzony z myślą o:
- studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem,
- słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych,
- menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach,
- pracownikach agencji badawczych i konsultingowych,
- przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych.
Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
642
Format
17.6 x 25.0 cm
Języki
polski
ISBN
9788301240295
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788301240295
Data premiery
2025-03-26
Dodałeś produkt do koszyka

Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
106,73 zł
Recenzje