loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
106.73 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Oprawa: Miękka
106,73 zł
Cena rekomendowana: 109,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Przedsprzedaż - wysyłka po 26.03.2025

Opis

Podręcznik dla praktyków i studentów

Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych?

Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów .

Podręcznik został stworzony z myślą o:
  • studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem,
  • słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych,
  • menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach,
  • pracownikach agencji badawczych i konsultingowych,
  • przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych.
Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
642
Format
17.6 x 25.0 cm
Języki
polski
ISBN
9788301240295
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788301240295
Data premiery
2025-03-26

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
106,73 zł
Cena rekomendowana: 109,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Przedsprzedaż - wysyłka po 26.03.2025
Dodałeś produkt do koszyka
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Krystyna Mazurek-Łopacińska
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Krystyna Mazurek-Łopacińska
106,73 zł
109,00 zł
Przejdź do koszyka
106,73 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO