62.85
Książki
Difin
Badania marketingowe
Nowe metody badań i zastosowania
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe
Podtytuł
Nowe metody badań i zastosowania
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
226
Języki
polski
ISBN
9788380859142
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380859142
Dodałeś produkt do koszyka
Badania marketingowe
62,85 zł
Recenzje