50.8
Książki
GWP
Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Twarda
Opis
W książce znajdziecie Państwo omówienie między innymi takich zagadnień, jak:
Jakościowe metody badań marketingowych
Etnograficzne badania marketingowe
Techniki projekcyjne i ich zastosowanie w strategii marketingowej
Metody zbierania danych i doboru prób w badaniach marketingowych
Badania trackingowe
Eksperyment w badaniach marketingowych
Badania skuteczności reklamy
Badania segmentacyjne
Badania elementów składowych marki
Mystery Shopping – badanie jakości usług
Książka przygotowana przy współpracy z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii
„Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący różne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji”.
ze wstępu, Dominika Mason i Artur Noga-Bogomilski
Jakościowe metody badań marketingowych
Etnograficzne badania marketingowe
Techniki projekcyjne i ich zastosowanie w strategii marketingowej
Metody zbierania danych i doboru prób w badaniach marketingowych
Badania trackingowe
Eksperyment w badaniach marketingowych
Badania skuteczności reklamy
Badania segmentacyjne
Badania elementów składowych marki
Mystery Shopping – badanie jakości usług
Książka przygotowana przy współpracy z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii
„Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący różne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji”.
ze wstępu, Dominika Mason i Artur Noga-Bogomilski
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Autor
Maison Dominika
, Noga-Bogomilski Artur (redakcja)
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
266
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8374890037
Rodzaj
Książka
EAN
9788374890038
Data premiery
2007-01-13
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
50,80 zł
Recenzje