52.5
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe. Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.
Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych.
Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych.
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe. Teoria i praktyka
Autor
Mazurek - Łopacińska Krystyna (redakcja)
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
494
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8301142561
Rodzaj
Książka
EAN
978830114256801
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Badania marketingowe. Teoria i praktyka
52,50 zł
Recenzje