82.19
Książki
PWE
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
364
Format
16.2x23.7cm
Języki
polski
ISBN
9788320820249
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320820249
Dodałeś produkt do koszyka
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
82,19 zł
Recenzje