19.4
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Opis
Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autor
Elżbieta Duliniec
Wydawnictwo
Seria
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Wydanie
2
Rok wydania
1999
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
15x21cm
Języki
polski
ISBN
8301127953
Rodzaj
Książka
EAN
9788301127954
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
19,40 zł
Recenzje