0
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Opis
Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.
Szczegóły
Tytuł
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autor
Elżbieta Duliniec
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
2
Rok wydania
1999
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
15x21cm
Języki
polski
ISBN
8301127953
Rodzaj
Książka
EAN
9788301127954
Dodałeś produkt do koszyka
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
0,00 zł
Recenzje