39.99
Książki
Libron
Badanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka
39,99 zł
Cena rekomendowana: 44,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
?W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (?) Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich?. Fragment Wstępu
Szczegóły
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Języki
polski
ISBN
9788366445017
Redakcja
Siemes Annette
Redakcja
Grech Michał
Redakcja
Wszołek Mariusz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788366445017
Data premiery
2019-12-11
Dodałeś produkt do koszyka
Badanie komunikacji vol. 2
39,99 zł
Recenzje