202.48
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badanie rynku
Jak zrozumieć konsumenta?
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
202,48 zł
Cena rekomendowana: 219,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Twarda
Ilość stron
736
Format
21.0x29.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301217891
Redakcja
Lutostański Michał Jan
Redakcja
Łebkowska Agnieszka
Redakcja
Protasiuk Michał
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301217891
Data premiery
2021-05-25
Dodałeś produkt do koszyka
Badanie rynku
202,48 zł
Recenzje