35.85
Książki
Helion
Badanie UX
Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
35,85 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.W tej książce znajdziesz między innymi:Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczychZasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technikTechniki improwizacyjne podczas prowadzenia badańMetody współpracy z uczestnikami badańAnalizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wnioskówUX: użytkownik pokocha to ?coś?!Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2018-03-09
Szczegóły
Tytuł
Badanie UX
Podtytuł
Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328340695
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328340695
Dodałeś produkt do koszyka
Badanie UX
35,85 zł
Recenzje