loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
329 Książki Pearson

Basic Marketing Research

Naresh Malhotra

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
329,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions.Part 1: Introduction and Early Phases of Marketing Research Chapter 1 Introduction to Marketing Research Chapter 2 Defining the Marketing Research Problem and Developing an Approach Part 2: Research Design Formulation Chapter 3 Research Design Chapter 4 Exploratory Research Design: Secondary Data Chapter 5 Exploratory Research Design: Syndicated Sources of Secondary Data Chapter 6 Exploratory Research Design: Qualitative Research Chapter 7 Descriptive Research Design: Survey and Observation Chapter 8 Causal Research Design: Experimentation Chapter 9 Measurement and Scaling: Fundamentals and Comparative Scaling Chapter 10 Measurement and Scaling: Noncomparative Scaling Techniques Chapter 11 Questionnaire and Form Design Chapter 12 Sampling: Design and Procedures Chapter 13 Sampling: Final and Initial Sample-Size Determination Part 3: Data Collection, Analysis, and Reporting Chapter 14 Fieldwork: Data Collection Chapter 15 Data Preparation and Analysis Strategy Chapter 16 Data Analysis: Frequency Distribution, Hypothesis Testing, and Cross-Tabulation Chapter 17 Data Analysis: Hypothesis Testing Related to Differences Chapter 18 Data Analysis: Correlation and Regression Chapter 19 Report Preparation and Presentation

Szczegóły

Tytuł
Basic Marketing Research
Autor
Naresh Malhotra
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
676
ISBN
9781292020488
EAN
9781292020488
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
329,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Basic Marketing Research - Naresh Malhotra
Basic Marketing Research
Naresh Malhotra
329,00 zł
Przejdź do koszyka
329,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO