loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
46.73 Książki CeDeWu

Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców
Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw

Agnieszka Mazurek-Czarnecka

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
46,73 zł
Cena rekomendowana: 50,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Przedsiębiorca, prowadząc działalność gospodarczą, działa na własny rachunek ponosząc odpowiedzialność finansową. Jednak powstawanie i funkcjonowanie przedsiębiorstw to nie tylko interes prywatny, gospodarczy czy ekonomiczny. To także interes społeczny - zatrudnianie pracowników, zaspokajanie potrzeb, zasilanie budżetów publicznych, zwiększanie bazy kredytowej banków.

Nowo powstające przedsiębiorstwa są szczególnymi adresatami pomocy publicznej. W Polsce, podobnie jak i w innych krajach, zbudowano strukturę instytucjonalną, umożliwiającą nowo powstającym przedsiębiorstwom wnioskowanie o pomoc publiczną i uzyskiwanie jej. W tym celu przedsiębiorcy mogą się ubiegać o aktywne formy pomocy publicznej, takie jak dotacje czy preferencyjne pożyczki.

Potrzeba pomocy publicznej ma wiele uzasadnień. Wzmagana jest ona jednak przez kryzys ekonomiczno-finansowy, ten miniony i ten aktualnie rozpoczynający się. W stosowaniu bezpośredniej pomocy publicznej dla nowo powstających przedsiębiorstw niezbędne są wnioski i doświadczenia z korzystania z niej w poprzednich okresach. Monografia zawiera zasób takich wniosków i doświadczeń oraz wyników badań niespotykanych dotąd w innych publikacjach.

W książce Autorka stara się pomóc przedsiębiorcom podejmującym decyzje o utworzeniu przedsiębiorstwa znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, a w szczególności:
- Czym jest pomoc publiczna?
- Co to jest bezpośrednia pomoc publiczna?
- Jakie są procedury i zasady ubiegania się o pomoc publiczną?
- Jak oceniać szanse i skuteczność pomocy publicznej?
- Jak oceniać czas życia przedsiębiorstwa bez pomocy publicznej i z pomocą publiczną?
- Jakie doświadczenia badanych przedsiębiorców warto zastosować we własnych staraniach o pomoc publiczną?
- Jakie cechy przedsiębiorcy wspomagają trwałość przedsiębiorstwa?
- Jakie rodzaje działalności gospodarczej - jakie branże produkcji i usług dają większe szanse na dłuży czas przeżywalności przedsiębiorstwa?

Szczegóły

Tytuł
Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców
Podtytuł
Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw
Autor
Agnieszka Mazurek-Czarnecka
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
194
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381023337
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023337

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
46,73 zł
Cena rekomendowana: 50,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców - Agnieszka Mazurek-Czarnecka
Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców
Agnieszka Mazurek-Czarnecka
46,73 zł
50,00 zł
Przejdź do koszyka
46,73 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO