10.44
Książki
Key Text
Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznych
Wydawnictwo:
Key Text
Oprawa: miękka
10,44 zł
Cena rekomendowana: 12,60 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Podręcznik obejmuje podstawowy wyklad biznesu miedzynarodowego podporzadkowany koncepcji przedsiebiorstwa widzianego jako uczestnika miedzynarodowych strategii i miedzynarodowych operacji.
Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych.
Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.
Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych.
Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest nastepująca:
* Synteza;
* Wskazanie problematyki, którą student powinien opanować po przestudiowaniu rozdziału;
* Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji;
* Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji;
* Pytania kontrolne;
* Literatura zalecana;
Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych.
Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.
Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych.
Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest nastepująca:
* Synteza;
* Wskazanie problematyki, którą student powinien opanować po przestudiowaniu rozdziału;
* Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji;
* Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji;
* Pytania kontrolne;
* Literatura zalecana;
Szczegóły
Tytuł
Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2000
Oprawa
miękka
Ilość stron
464
Format
16.5x24.0 cm
ISBN
8387251666
Rodzaj
Książka
EAN
9788387251666
Data premiery
2011-12-19
Dodałeś produkt do koszyka
Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznych
10,44 zł
Recenzje