39.02
Książki
Placet
Biznes muzyczny
Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
Wydawnictwo:
Placet
Oprawa: Miękka
39,02 zł
Cena rekomendowana: 46,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem?Postęp technologiczny ? wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu ? całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. ?piractwo internetowe? godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.
Szczegóły
Tytuł
Biznes muzyczny
Podtytuł
Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
Autor
Patryk Gałuszka
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
304
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374881463
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788374881463
Dodałeś produkt do koszyka
Biznes muzyczny
39,02 zł
Recenzje