49
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        
                                                Biznes na Facebooku i nie tylko
                                                
Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych
                                            
                                                                                            
                                                                                                                                                                                    
                                                                                        
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:? rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,? marketing i PR w mediach społecznościowych,? reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,? prowadzenie dobrego fanpage?a na Facebooku,? konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,? sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,? metody promocji w społecznościach profesjonalistów,? marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,? prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,? badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,? zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,? prawo autorskie a publikacje w internecie.To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Biznes na Facebooku i nie tylko
                                    Podtytuł
                                            Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych
                                        
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Bonek Tomasz
                                                                                                                ,                                                                                                                                                                        Smaga Marta
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            180
                                        Format
                                            17.0x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326443879
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788326443879
                                        Data premiery
                                            2013-08-10
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Biznes na Facebooku i nie tylko
                        
                    
                                            
                    
                    
                    49,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje