67.48
Książki
Helion
Blender Podstawy modelowania
Praktyczne wprowadzenie do modelowania w programie Blender
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
67,48 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.
Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.
Konfigurowanie Bendera
Praca z plikami i obiektami w Blenderze
Używanie obiektów pomocniczych (kursora 3D, manipulatora 3D itd.)
Modelowanie przy użyciu siatki obiektu
Renderowanie obiektów
Ustawianie kamer i lamp
Używanie systemu cząstek
Przygotowywanie i nakładanie tekstur
Poznaj możliwości Blendera i rozpocznij przygodę z modelowaniem w 3D.
Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.
Konfigurowanie Bendera
Praca z plikami i obiektami w Blenderze
Używanie obiektów pomocniczych (kursora 3D, manipulatora 3D itd.)
Modelowanie przy użyciu siatki obiektu
Renderowanie obiektów
Ustawianie kamer i lamp
Używanie systemu cząstek
Przygotowywanie i nakładanie tekstur
Poznaj możliwości Blendera i rozpocznij przygodę z modelowaniem w 3D.
Szczegóły
Tytuł
Blender Podstawy modelowania
Podtytuł
Praktyczne wprowadzenie do modelowania w programie Blender
Autor
Bociek Bogdan
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324606306
Rodzaj
Książka
EAN
9788324606306
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Blender Podstawy modelowania
67,48 zł
Recenzje