45.5
Książki
Wolters Kluwer
Blitzmarketing
Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
45,50 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, AndroidJak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe
Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania
Plurk UstreamJoostTumblr iGoogle
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś
Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci
Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"
Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!
Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"
Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, AndroidJak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe
Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania
Plurk UstreamJoostTumblr iGoogle
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś
Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci
Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"
Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!
Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"
Szczegóły
Tytuł
Blitzmarketing
Podtytuł
Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Autor
Michael Tasner
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788326411137
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Zawadzki Zbigniew
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326411137
Dodałeś produkt do koszyka
Blitzmarketing
45,50 zł
Recenzje