28
Książki
Warszawska Firma Wydawnicza
Bollywood w marketingu międzynarodowym
Fenomen Shah Rukh Khana
Wydawnictwo:
Warszawska Firma Wydawnicza
Oprawa: Miękka
Opis
Oddajemy do rąk Czytelnika książkę niezwykłą, pełną pasji i zachwytu opowieść o zjawisku, jakim jest sam w sobie Shah Rukh Khan, ikona kina Bollywood. Autorka ze swadą i znawstwem kreśli przed nami ścieżkę artystyczną genialnego aktora, który przyczynił się do rozsławienia kinematografii indyjskiej i stał się bożyszczem milionów fanów na całym świecie. Do ich potężnego grona zalicza się niewątpliwie również Autorka jej fascynacja i podziw dla talentu artysty przezierają z każdego wersu niniejszego opracowania. Należy zdecydowanie podkreślić, że nie jest to ślepy zachwyt osoby nieprzygotowanej teoretycznie do recepcji dzieł literackich i filmowych. Wręcz przeciwnie: znakomite rozeznanie w teorii literatury i muzyki, szeroki kontekst kulturowy i socjologiczny, znajomość tekstów kultury różnych epok i cywilizacji umożliwia Autorce odbiór dzieł filmowych na poziomie profesjonalnego krytyka. Z drugiej strony doskonała znajomość zagadnień z zakresu marketingu i budowania wizerunku pozwala jej spojrzeć na aktora okiem specjalisty i dostrzec w nim nie tylko fenomenalnego artystę, ale też produkt marketingowy. Ta strona geniuszu Shah Rukh Khana nie mniej Autorkę zachwyca. Umiejętność tworzenia oraz konsekwentnego rozwoju i upowszechnienia na świecie swej marki dowodzi, że Shah Rukh Khan to nie tylko świetny aktor, ale też błyskotliwy strateg budowania wizerunku.
Podążajmy za Autorką, towarzysząc jej w obserwacji fascynującej drogi artystycznego rozwoju ikony filmu indyjskiego i rozsmakujmy się w odbiorze tych wszystkich wartości, jakie ma nam do zaoferowania kinematografia Bollywood.
Podążajmy za Autorką, towarzysząc jej w obserwacji fascynującej drogi artystycznego rozwoju ikony filmu indyjskiego i rozsmakujmy się w odbiorze tych wszystkich wartości, jakie ma nam do zaoferowania kinematografia Bollywood.
Szczegóły
Tytuł
Bollywood w marketingu międzynarodowym
Podtytuł
Fenomen Shah Rukh Khana
Autor
Sowarska Wyszyńska Bożena
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788378052357
Rodzaj
Książka
EAN
9788378052357
Data premiery
2012-07-11
Kraj produkcji
PL
Producent
Warszawska Firma Wydawnicza Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Bollywood w marketingu międzynarodowym
28,00 zł
Recenzje