31.43
Książki
Słowa i Myśli
Brand impulse
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Oprawa: Miękka
31,43 zł
Cena rekomendowana: 44,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse? pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Szczegóły
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
136
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788363566869
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363566869
Dodałeś produkt do koszyka
Brand impulse
31,43 zł
Recenzje