loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
220.48 Książki Kogan Page

Brand Psychology

Jonathan Gabay

Wydawnictwo: Kogan Page
Oprawa: Miękka
220,48 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Why do we trust some brands more than others? How important is integrity for a brand's survival? How can brand confidence be rebuilt during a crisis? Using both new and classic insights from social psychology, cognitive psychology and neuroscience, Brand Psychology reveals the hidden processes behind why certain brands command our loyalty, trust and - most importantly - disposable income. Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political, and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them. Suitable for marketing, branding and PR professionals, reputation management specialists and students, Brand Psychology takes examples from e-cigarette legislation, the iPhone 5S's fingerprint ID technology, Barclays' branded bikes and the London 2012 Olympics, Miley Cyrus and the UK National Health Service's big data to reveal how to build a meaningful brand that resonates with the public.Section - 1 -: LEFT LOBE; Chapter - 1 -: Believing is not seeing. Seeing is believing; Chapter - 2 -: Lies, excuses and further justifications for inconvenient truths; Chapter - 3 -: Brains, brands, bytes, Bolshevik brawls and teenage tantrums; Chapter - 4 -: Cloud-high reputations. Big media personalities and bigger data; Chapter - 5 -: Smoke and mirroring; Chapter - 6 -: Rings of confidence; Chapter - 7 -: Egg whites, white wash and snow flakes; Chapter - 8 -: Flattered trusted minds and fluttery trusting hearts; Chapter - 9 -: Under the influence; Chapter - 10 -: From addictive self-interest to interesting selves; Chapter - 11 -: Brand me; Chapter - 12 -: Maslow - misunderstood?; Chapter - 13 -: The church of brand ideology: open for redemption; Section - 2 -: RIGHT LOBE; Chapter - 14 -: In the spotlight; Chapter - 15 -: Can we still be friends?; Chapter - 16 -: Oh Lord it's hard to be humble when you're perfect in every way; Chapter - 17 -: Unethical brand behaviours. (What goes around shapes - all around); Chapter - 18 -: Big boys don't cry; Chapter - 19 -: The authentic employer brand; Chapter - 20 -: Brand stories - tell, don't yell; Chapter - 21 -: Rhetoric. Rules - reasoning; Chapter - 22 -: The final question first

Szczegóły

Tytuł
Brand Psychology
Autor
Jonathan Gabay
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
440
ISBN
9780749471736
EAN
9780749471736
Kraj produkcji
GB
Producent
John Wiley & Sons Limited
New Era House, 8 Oldlands Way
PO22 9NQ Bognor Regis, West Sussex
GB

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
220,48 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Brand Psychology - Jonathan Gabay
Brand Psychology
Jonathan Gabay
220,48 zł
Przejdź do koszyka
220,48 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO