loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
69 Książki Pearson

Brand You

John Purkiss

,

David Royston-Lee

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
69,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

In the modern workplace, clearly defined hierarchies are on the wane, few of us have 'jobs for life' and many of us have portfolio careers or are self-employed. In these self-reliant times, it's essential to be remembered for the right reasons. Brand You helps you develop a powerful personal brand, both on- and offline, and shows you how to: * Discover your talents, values and purpose * Become more visible in your market * Make the most of your networks * Build your brand online using blogs, LinkedIn, Facebook and Twitter * Attract people who want what you do in the way that you do it This new, extended edition is the definitive guide to personal branding and is packed with new material on social media, charisma and discovering your mission, as well as new exercises and examples. It is supported by valuable extra tools. To succeed in today's fast-paced environment, you have to know yourself and be able to communicate your brand to the outside world. This book will show you how. Highly recommended.- Gemma Greaves, Marketing Director, The Marketing Society. A must-read for everyone, from trainees to board members.- Sanjay Shah, Chief Financial Officer, The London Clinic.Preface Acknowledgements About the authors 1. Why Build Your Brand? 2. How Do Brands Work? 3. Personal Branding: The Essentials 4. Your Talents 5. Your Values 6. Your Purpose 7. Using archetypes to develop your brand 8. Staying Focused 9. Explaining What You Do 10. Telling Your Story 11. Aligning Your CV with Your Brand 12. Your Appearance, Voice and Behaviour 13. Charisma 14. Getting paid 15. Becoming More Visible in Your Market 16. Building Your Network 17. Building Your Brand Online 18. Using Social Media to Build Your Brand 19. Getting Started with Social Media 20. Becoming Famous 21. Protecting and Extending Your Brand 22. Co-branding 23. Building a Team Conclusion Recommended Reading Index

Szczegóły

Tytuł
Brand You
Autor
John Purkiss , David Royston-Lee
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
264
ISBN
9780273777694
EAN
9780273777694
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
69,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Brand You - John Purkiss, David Royston-Lee
Brand You
John Purkiss, David Royston-Lee
69,00 zł
Przejdź do koszyka
69,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO