59
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        
                                                Branding na smartfonie
                                                
Komunikacja mobilna marki
                                            
                                                                                            
                                                                                                                                                                                    
                                                                                        
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.Szczegółowo omówiono w niej m.in.:funkcję, kapitał i wartość marki,komunikację marketingową marki i proces jej planowania,rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),narzędzia komunikacji mobilnej,technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Branding na smartfonie
                                    Podtytuł
                                            Komunikacja mobilna marki
                                        
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            236
                                        Format
                                            16.5x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326414794
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788326414794
                                        Data premiery
                                            2015-02-11
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Branding na smartfonie
                        
                    
                                            
                    
                    
                    59,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje