70
Książki
Difin
Budowa wartości klienta
Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Szczegóły
Tytuł
Budowa wartości klienta
Podtytuł
Teoria i praktyka
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
383
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788379306893
Rodzaj
Książka
EAN
9788379306893
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Budowa wartości klienta
70,00 zł
Recenzje