87.5
Książki
Wolters Kluwer
Budowanie marki miasta
Koncepcje, warunki, modele.
87,50 zł
Cena rekomendowana: 99,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:- lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,- zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,- znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),- pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.
Szczegóły
Tytuł
Budowanie marki miasta
Podtytuł
Koncepcje, warunki, modele.
Autor
Ewa Glińska
Wydawnictwo
Seria
MONOGRAFIE EKONOMICZNE
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
352
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326494345
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326494345
Dodałeś produkt do koszyka
Budowanie marki miasta
87,50 zł
Recenzje