26.52
Książki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa: Miękka
26,52 zł
Cena rekomendowana: 34,10 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ? od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ? coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ? aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki
Szczegóły
Tytuł
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor
Mateusz Brzeźniak
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
198
Format
12.0x19.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365155702
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365155702
Dodałeś produkt do koszyka
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
26,52 zł
Recenzje