26.52
Książki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa: Miękka
26,52 zł
Cena rekomendowana: 34,10 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ? od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ? coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ? aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki
Szczegóły
Tytuł
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor
Mateusz Brzeźniak
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
198
Format
12.0x19.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365155702
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365155702
Kraj produkcji
PL
Producent
kaziki.pl Kazimierz Świetlikowski
Dodałeś produkt do koszyka

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
26,52 zł
Recenzje