loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
293 Książki Pearson

Business Ethics and Values

Nestor Valero-Silva

,

Alan Lovell

,

Colin Fisher

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
293,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

- How do corporate social responsibilities, and good or bad corporate practice, impact on business success in a global economy? - Are individuals responsible for the ethical outcomes of companies' actions, or are companies themselves responsible? - How do you determine what course of action has the best ethical outcome for any given business situation? Fisher, Lovell and Valero-Silva offer the reader a comprehensive introduction to the ideas and complexities of the subject of ethics in the contemporary business world whilst making it relevant to today's business students through the inclusion of frequent interesting examples and activities that put the reader in a position where ethical questions must be considered and debated. This fourth edition has been comprehensively updated and offers more chances for illustration and discussion of ethics in the messy day to day practicalities of modern business through a wide range of case studies, examples and exercises. Online support material, including new interactive tools and exercises, can be found for this book at www.pearsoned.co.uk/fisherlovellvalerosilvaPART A Business ethics matters: what is it and why does it matter? Chapter 1 Perspectives on business ethics and values Chapter 2 Ethical issues in business Chapter 3 Ethical theories and how to use them PART B Individuals' responses to ethical issues Chapter 4 Personal values and heuristics Chapter 5 Individual responses to ethical situations Chapter 6 Whistleblower or witness? PART C Organisational responses to ethical issues Chapter 7 Corporate Governance, an organisation's external accountability Chapter 8 Compliance and integrity, an organisation's internal accountability Chapter 9 Corporate Social Responsibility Chapter 10 Sustainability PART D The international context Chapter 11 Global and local values - and international business Chapter 12 Globalisation and international business Chapter 13 Moral agency at work and a modest proposal for affecting ethics in business Chapter 14 Concluding integrative case studies

Szczegóły

Tytuł
Business Ethics and Values
Autor
Nestor Valero-Silva , Alan Lovell , Colin Fisher
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
656
ISBN
9780273757917
EAN
9780273757917
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
293,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Business Ethics and Values - Nestor Valero-Silva, Alan Lovell, Colin Fisher
Business Ethics and Values
Nestor Valero-Silva, Alan Lovell, Colin Fisher
293,00 zł
Przejdź do koszyka
293,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO