33.65
Medycyna
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Opis
Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zatem próbę: interpretacji pojęcia jakości usług medycznych i sposobów pomiaru tej jakości; identyfikacji szpitali jako organizacji świadczących usługi medyczne na rzecz pacjentów; typologii kryteriów oraz mierników pomocnych w ocenie stopnia implementacji strategii TQM w szpitalach; przedstawienia sposobu implementacji TQM i oceny stopnia jej dojrzałości w szpitalach; charakterystyki metody CAF na tle innych metod implementacji i oceny stopnia dojrzałości TQM w szpitalach; opracowania przykładowej matrycy CAF do samooceny szpitala.
Książka składa się z czterech rozdziałów zawierających wnioski i rekomendacje wynikające z przeprowadzonych badań. Wyjaśniono w nich istotę jakości usług medycznych, opisano koncepcje zarządzania jakością usług, scharakteryzowano także pojęcie zarządzania jakością usług medycznych w szpitalach oraz metody implementacji i oceny TQM w tych placówkach.
Książka składa się z czterech rozdziałów zawierających wnioski i rekomendacje wynikające z przeprowadzonych badań. Wyjaśniono w nich istotę jakości usług medycznych, opisano koncepcje zarządzania jakością usług, scharakteryzowano także pojęcie zarządzania jakością usług medycznych w szpitalach oraz metody implementacji i oceny TQM w tych placówkach.
Szczegóły
Tytuł
CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych
Autor
Małgorzata Stawicka
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Ilość stron
172
ISBN
9788378148449
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378148449
Dodałeś produkt do koszyka
CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych
33,65 zł
Recenzje