45
Pedagogika
Wydawnictwo Naukowe UAM
Całożyciowe uczenie się
jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja stanowi wieloaspektowe studium porządkujące zagadnienia ważne dla praktyki edukacyjnej i systematyzujące różnorodne aspekty edukacji całożyciowej ? będącej niezwykle istotnym obszarem nie tylko dla badań naukowych, ale przede wszystkim dla rozwoju życia społecznego i uczestniczących w nim jednostek. Opracowanie składa się z czterech wyodrębnionych części, zawierających artykuły trzydziestu dwóch autorów o różnych zainteresowaniach badawczych, które stanowią perspektywę umożliwiającą całościowe rozpatrywanie życia społecznego. Część pierwsza przedstawia idee edukacji całożyciowej w kontekstach i perspektywach różnych koncepcji badawczych. Druga ? dotyczy specyficznej ?przestrzeni?, jaką jest uniwersytet, który w wielu swoich wymiarach jest przecież ?terytorium? edukacji całożyciowej. Kolejna część łączy się z poprzednimi, opisując związki i uwarunkowania, z jakimi mierzy się edukacja całożyciowa w konfrontacji z rygoryzmem narzuconym przez rynek pracy. W ostatniej zaprezentowano kilka perspektyw i egzemplifikacji idei i praktyki edukacji całożyciowej, co stanowi dopełnienie treści przedstawionych wcześniej.
Szczegóły
Tytuł
Całożyciowe uczenie się
Podtytuł
jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacji
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
480
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323226901
Redakcja
Solarczyk-Ambrozik Ewa
Rodzaj
Książka
EAN
9788323226901
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UAM
Dodałeś produkt do koszyka

Całożyciowe uczenie się
45,00 zł
Recenzje