36
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe UMK
Ciało w kulturze konsumpcji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa: Miękka
Opis
Książka łączy perspektywę edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia z socjo-antropologicznymi rozważaniami na temat ciała w kulturze konsumpcji. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na wiele aktualnych pytań dotyczących systemu nauczania. Czy edukacja zdrowotna w obecnym kształcie wyposaża młodzież w umiejętności pozwalające bezpiecznie żyć i zrozumieć otoczenie Czy umożliwia jej zaadaptowanie się do zmian społecznych i kreowanie własnej przyszłości Czy szkoły promujące zdrowie dostarczają młodym ludziom wiedzy potrzebnej do funkcjonowania w społeczeństwie somatycznym Czy program nauczania jest dostosowany do realiów społeczeństwa masowej konsumpcji, w którym wszystkie aspekty cielesności są przedmiotem nie tylko jednostkowej refleksji, ale podlegają też ocenie społecznej oraz stanowią przedmiot zainteresowania podmiotów rynkowych i mediów Przeprowadzone przez autorkę badania są dowodem, że socjologiczna refleksja na temat ciała może znaleźć zastosowanie w promocji zdrowia, pokazują także kierunek, w jakim powinna zmierzać edukacja zdrowotna w kulturze konsumpcji.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
304
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323132189
Rodzaj
Książka
EAN
9788323132189
Data premiery
2014-11-05
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dodałeś produkt do koszyka

Ciało w kulturze konsumpcji
36,00 zł
Recenzje