45.8
Marketing i ekonomia
MOJA Consulting
Ciemna strona gastronomii (Uszkodzona okładka)
Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej
Wydawnictwo:
MOJA Consulting
Oprawa: Miękka
45,80 zł
Cena rekomendowana: 65,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem? A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości? Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz ? najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej. Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne: ?7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno. ?W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży. ?Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa. ?Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem? A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości? Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz ? najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej. Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne: ?7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno. ?W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży. ?Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa. ?Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
Szczegóły
Tytuł
Ciemna strona gastronomii (Uszkodzona okładka)
Podtytuł
Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
162
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788393944804
Rodzaj
Książka
Stan
Uszkodzony
EAN
9788393944804
Kraj produkcji
PL
Producent
MoJa Consulting Jan Mołoniewicz
Dodałeś produkt do koszyka

Ciemna strona gastronomii (Uszkodzona okładka)
45,80 zł
Recenzje