29.9
Książki
MT Biznes
Co klient chce ci powiedzieć
Jak stać się kluczowym dostawcą
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny ? frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.
Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.
Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.
Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży ? nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartość ? które, choć radykalne, jest jednocześnie praktyczne. Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, MeadWestvaco i Thomson Financial. Pozwoli ci:
? pogłębić wiedzę o problemach klientów
? zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta
? pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów
? połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją
? opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta
? nie martwić się o ceny
Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.
Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.
Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży ? nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartość ? które, choć radykalne, jest jednocześnie praktyczne. Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, MeadWestvaco i Thomson Financial. Pozwoli ci:
? pogłębić wiedzę o problemach klientów
? zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta
? pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów
? połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją
? opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta
? nie martwić się o ceny
Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Co klient chce ci powiedzieć
Podtytuł
Jak stać się kluczowym dostawcą
Autor
Ram Charan
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
152
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-610-4076-7
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sobolewska Agnieszka
Tytuł oryginału
What the customer wants you to know
Rodzaj
Książka
EAN
9788361040767
Data premiery
2009-02-25
Dodałeś produkt do koszyka

Co klient chce ci powiedzieć
29,90 zł
Recenzje