loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
29.9 Książki MT Biznes

Co klient chce ci powiedzieć
Jak stać się kluczowym dostawcą

Ram Charan

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
29,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny ? frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.
Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.
Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.
Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży ? nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartość ? które, choć radykalne, jest jednocześnie praktyczne. Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, MeadWestvaco i Thomson Financial. Pozwoli ci:
? pogłębić wiedzę o problemach klientów
? zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta
? pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów
? połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją
? opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta
? nie martwić się o ceny

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Co klient chce ci powiedzieć
Podtytuł
Jak stać się kluczowym dostawcą
Autor
Ram Charan
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
152
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-610-4076-7
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sobolewska Agnieszka
Tytuł oryginału
What the customer wants you to know
Rodzaj
Książka
EAN
9788361040767
Data premiery
2009-02-25

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
29,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Co klient chce ci powiedzieć - Ram Charan
Co klient chce ci powiedzieć
Ram Charan
29,90 zł
Przejdź do koszyka
29,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO