loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
309.75 Literatura obcojęzyczna Pearson

Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eTex

Solomon Michael

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
309,75 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an investigation of how having (or not having) certain products affects our lives. Solomon looks at how possessions influence how we feel about ourselves and each other, especially in the canon of social media and the digital age. In the Twelfth Edition, Solomon has revised and updated the content to reflect major marketing trends and changes that impact the study of consumer behavior. Since we are all consumers, many of the topics have both professional and personal relevance to students, making it easy to apply them outside of the classroom. The updated text is rich with up-to-the-minute discussions on a range of topics such as "Dadvertising," "Meerkating," and the "Digital Self" to maintain an edge in the fluid and evolving field of consumer behavior. This package includes MyMarketingLab, an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Please be sure you have the correct ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information.

Szczegóły

Tytuł
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eTex
Autor
Solomon Michael
Wydawnictwo
Wydanie
12
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
500
Format
21.4x26.0cm
Języki
angielski
ISBN
9781292153209
Rodzaj
Książka
EAN
9781292153209
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
309,75 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eTex - Solomon Michael
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eTex
Solomon Michael
309,75 zł
Przejdź do koszyka
309,75 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO