loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
407 Książki Pearson

Consumer Behaviour, Global Edition

Leslie Kanuk

,

Leon Schiffman

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
407,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For undergraduate and graduate consumer behavior courses. The text that set the standard for consumer behavior study. Consumer Behavior explores how the examination and application of consumer behavior is central to the planning, development, and implementation of marketing strategies. MyMarketingLab for Consumer Behavior is a total learning package. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment program that truly engages students in learning.PART I: CONSUMERS, MARKETERS, AND TECHNOLOGY Chapter 1: Technology-Driven Consumer Behavior Chapter 2: Segmentation, Targeting, and Positioning PART II: THE CONSUMER AS AN INDIVIDUAL Chapter 3: Consumer Motivation and Personality Chapter 4: Consumer Perception Chapter 5: Consumer Learning Chapter 6: Consumer Attitude Formation and Change PART III: COMMUNICATION AND CONSUMER BEHAVIOR Chapter 7: Persuading Consumers Chapter 8: From Print and Broadcast Advertising to Social and Mobile Media Chapter 9: Reference Groups and Word-of-Mouth PART IV: CONSUMERS IN THEIR SOCIAL AND CULTURAL SETTINGS Chapter 10: The Family and Its Social Standing Chapter 11: Culture's Influence on Consumer Behavior Chapter 12: Subcultures and Consumer Behavior Chapter 13: Cross-Cultural Consumer Behavior: An International Perspective PART V: CONSUMER DECISION-MAKING, MARKETING ETHICS, AND CONSUMER RESEARCH Chapter 14: Consumer Decision-Making and Diffusion of Innovations Chapter 15: Marketing Ethics and Social Responsibility Chapter 16: Consumer Research

Szczegóły

Tytuł
Consumer Behaviour, Global Edition
Autor
Leslie Kanuk , Leon Schiffman
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
504
ISBN
9780273787136
EAN
9780273787136
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
407,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Consumer Behaviour, Global Edition - Leslie Kanuk, Leon Schiffman
Consumer Behaviour, Global Edition
Leslie Kanuk, Leon Schiffman
407,00 zł
Przejdź do koszyka
407,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO