37.92
Marketing i ekonomia
Znak Horyzont
CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Wydawnictwo:
Znak Horyzont
Oprawa: Twarda
37,92 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Szczegóły
Tytuł
CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Autor
Rebecca Lieb
, Jaimy Szymanski
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Twarda
Ilość stron
288
Format
16.3 x 23.5 cm
ISBN
9788324054527
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324054527
Data premiery
2018-06-18
Dodałeś produkt do koszyka
CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
37,92 zł
Recenzje