48.13
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Controlling działań marketingowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
48,13 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
Szczegóły
Tytuł
Controlling działań marketingowych
Autor
Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Ilość stron
134
ISBN
9788383312293
EAN
9788383312293
Dodałeś produkt do koszyka
Controlling działań marketingowych
48,13 zł
Recenzje