47.15
Marketing i ekonomia
Onepress
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: Miękka
47,15 zł
Cena rekomendowana: 69,01 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 25.08.2025
Opis
Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu?
Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT.
Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości? Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować.
Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.
Dorota Bajczyk ― copywriterka z czternastoletnim stażem. Zawodową podróż rozpoczęła w 2010 roku, przez lata rozwijała się i doskonaliła w branży, dopasowując swój styl i strategie do zmieniających się wymagań i oczekiwań rynku. Czternaście lat to w digital marketingu bardzo długo ― przede wszystkim oznacza dużo zmian. Autorka książki reaguje na nie na bieżąco, pracując elastycznie i adaptacyjnie. Potrafi szybko dostrzec nowe trendy i zjawiska i dostosować się do nich, zanim inni się zorientują. Dziś swoimi spostrzeżeniami i bogatym doświadczeniem dzieli się z Tobą.
Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT.
Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości? Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować.
Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.
Dorota Bajczyk ― copywriterka z czternastoletnim stażem. Zawodową podróż rozpoczęła w 2010 roku, przez lata rozwijała się i doskonaliła w branży, dopasowując swój styl i strategie do zmieniających się wymagań i oczekiwań rynku. Czternaście lat to w digital marketingu bardzo długo ― przede wszystkim oznacza dużo zmian. Autorka książki reaguje na nie na bieżąco, pracując elastycznie i adaptacyjnie. Potrafi szybko dostrzec nowe trendy i zjawiska i dostosować się do nich, zanim inni się zorientują. Dziś swoimi spostrzeżeniami i bogatym doświadczeniem dzieli się z Tobą.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
336
Format
14.0 x 20.8 cm
ISBN
978-83-289-1901-3
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788328919013
Data premiery
2025-07-15
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
47,15 zł
Recenzje