47.15
Socjologia
SBP
Crowdsourcing internetowy
Pozytywny wymiar partycypacji społecznej
Opis
Crowdsourcing internetowy pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty istota uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie.Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW
Szczegóły
Tytuł
Crowdsourcing internetowy
Podtytuł
Pozytywny wymiar partycypacji społecznej
Autor
Kowalska Małgorzata<br />
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
368
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788364203602
Rodzaj
Książka
EAN
9788364203602
Data premiery
2016-01-12
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich
Dodałeś produkt do koszyka

Crowdsourcing internetowy
47,15 zł
Recenzje