loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
215.25 Książki Kogan Page

Customer Innovation

Marion Debruyne

Wydawnictwo: Kogan Page
Oprawa: Miękka
215,25 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

A new set of organisations have discovered a new formula. They combine customer centricity with innovative power. These organisations have created a completely outside-in approach to the market. They are not driven by what they're good at. They start with the market and design their strategy around it. They replace practices of the past with a new set of capabilities, which enable them to be ahead of the curve in discovering new market opportunities. This enable them to develop new products and services faster than ever before and they hit the bull's eye in the market. As a result of their customer focus, outside-in organisations operate according to a reversed value chain. Whereas the traditional value chain model regards the market as the end-outcome of the efforts of the organisation, the reversed value chain model starts there. The customer is the starting point and the value chain is the result of understanding customer needs and requirements. Packed with real world examples from a range of leading global companies including Disney, Coca-Cola, LEGO, Eurex, Netflix, KLM, Carglass, Komatsu, Callebaut and more, Marion Debruyne's innovative new title gives every business the framework it needs to combine customer focus with innovation to achieve success. "The essence of customer innovation is that the organization and its ecosystem are a united force in addressing a market demand. [T]he book gave me several ideas which could be applied in my own business context, particularly with regard to collaborating with customers in developing innovations. I have read several books on innovation recently, and this is one of the best."--John Gibbs "Leading Business Books "

Szczegóły

Tytuł
Customer Innovation
Autor
Marion Debruyne
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
264
ISBN
9780749471644
EAN
9780749471644
Kraj produkcji
GB
Producent
John Wiley & Sons Limited
New Era House, 8 Oldlands Way
PO22 9NQ Bognor Regis, West Sussex
GB

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
215,25 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Customer Innovation - Marion Debruyne
Customer Innovation
Marion Debruyne
215,25 zł
Przejdź do koszyka
215,25 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO