loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
372.75 Książki Routledge

Customer Relationship Management
Concepts, Applications and Technologies

Daniel D. Prior

,

Francis Buttle

,

Stan Maklan

Wydawnictwo: Routledge
Oprawa: Miękka
372,75 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

This highly regarded textbook provides the definitive account of Customer Relationship Management (CRM) concepts, applications, and technologies, focusing on how companies can create and maintain mutually beneficial relationships with customers.Readers will gain a thorough understanding of the conceptual foundations of CRM, see CRM in practice through illustrative case examples and exercises, and understand how to organise customer data gathering, analysis, and presentation for decision making. The book achieves these outcomes by first considering strategic CRM before moving into operational CRM and, finally, onto analytical aspects of CRM.The fifth edition has been fully updated to include: A series of new case examples to illustrate CRM within various regional and industrial contexts, including those relevant to large, medium, and small enterprises A series of new exercises and discussion questions to help readers understand CRM concepts and to support pedagogical processes, particularly in higher education environments A greater emphasis on managerial applications of CRM through new content to help guide managers An updated account of new and emerging technologies relevant to CRM Expanded coverage of customer experience (CX), customer engagement (CE), and customer journey management (CJM)Customer Relationship Management is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying CRM, Sales Management, Customer Experience Management, and Relationship Marketing, as well as executives who oversee CRM functions. Online resources include an Instructor’s Manual, chapter-by-chapter PowerPoint slides, and a bank of exam questions.

Szczegóły

Tytuł
Customer Relationship Management
Podtytuł
Concepts, Applications and Technologies
Autor
Daniel D. Prior , Francis Buttle , Stan Maklan
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
346
Format
19.0x24.5cm
Języki
angielski
ISBN
9781032247441
Rodzaj
Książka
EAN
9781032247441

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
372,75 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Customer Relationship Management - Daniel D. Prior, Francis Buttle, Stan Maklan
Customer Relationship Management
Daniel D. Prior, Francis Buttle, Stan Maklan
372,75 zł
Przejdź do koszyka
372,75 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO