loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
297 Książki Pearson

Customer Relationship Management

Rob Beltman

,

Ed Peelen

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
297,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Customer Relationship Management gives a well-balanced coverage of strategy and organisation, marketing aspects, analytical CRM, operational CRM, CRM systems and their implementation. It is the only comprehensive academic text to cover the entire scope of CRM from a marketing management angle. Geared to MBA students and advanced undergraduate students, as well as those taking courses on CRM, direct marketing, relationship marketing, database management or business intelligence, the book is also appropriate for graduate students in information management attending courses on CRM and participants in specific CRM/database management.Part 1: Introduction Chapter 1: Customer-Supplier Relationships Chapter 2: Customer Relationship Management Part 2: Strategy and Organisation Chapter 3: CRM as an integral business strategy Chapter 4: The relationship oriented organisation Part 3: Intelligence Chapter 5: Customer knowledge strategy Chapter 6: Customer data management Chapter 7: Data analyses and datamining Chapter 8: Segmentation and selections Chapter 9: Retention and cross-sell analyses Chapter 10: Management reporting: measuring, learning and optimising Part 4: Marketing Chapter 11: The customer proposition Chapter 12: The relationship policy Part 5: Channels Chapter 13: Multi-channel management Chapter 14: Personal selling Chapter 15: Online environment Chapter 16: Contact Centre Management Part 6: CRM Systems and their implementation Chapter 17: CRM systems Chapter 18: Implementation of CRM systems Chapter 19: The future

Szczegóły

Tytuł
Customer Relationship Management
Autor
Rob Beltman , Ed Peelen
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
440
ISBN
9780273774952
EAN
9780273774952
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
297,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Customer Relationship Management - Rob Beltman, Ed Peelen
Customer Relationship Management
Rob Beltman, Ed Peelen
297,00 zł
Przejdź do koszyka
297,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO