49.32
Książki
CeDeWu
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
(daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
49,32 zł
Cena rekomendowana: 52,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...)Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...)Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie".Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK
Szczegóły
Tytuł
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
Podtytuł
(daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381022842
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381022842
Dodałeś produkt do koszyka
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
49,32 zł
Recenzje