48.05
Książki
Adam Marszałek
Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
Opis
Oddajemy Państwu do rąk trzeci tom z serii "Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia. Po refleksjach dotyczących różnych aspektów funkcjonowania współczesnego ucznia (tom I) oraz namyśle nad przemianami roli nauczyciela w czasach rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych (tom II), proponujemy nowe impulsy do rozważań na temat ucyfrowienia szkoły. Trzeci tom zatytułowałyśmy "Mediatyzacja przestrzeni szkoły-tropy badacze i implementacje". Ukazujemy w nim spektrum zagadnień, które pozostają w polu aktualnych zainteresowań badaczy zajmujących się problematyką miejsca technologii cyfrowych w rozwoju młodych ludzi i w nowoczesnej edukacji. Taki zamysł pozwoli na intelektualne przybliżenie dość różnych obszarów refleksji. Stąd znajdą tu Państwo rozważania na temat cyfrowego potencjału współczesnych uczniów, technologicznego kontekstu budowania ich wiedzy osobistej, kompetencji i potrzeb, czy na temat form aktywności młodych w sieci. Znalazły się tu również teksty dotyczące aspektów implementacji cyfrowych rozwiązań na grunt dydaktyki szkolnej.
[Ze wstępu]
[Ze wstępu]
Szczegóły
Tytuł
Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Języki
polski
ISBN
9788366220362
Redakcja
Nowicka Marzenna
Redakcja
Dziekońska Joanna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788366220362
Dodałeś produkt do koszyka
Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
48,05 zł
Recenzje