59.9
Książki
MT Biznes
Czas reformatorów
Dlaczego w biznesie zwyciężają najbardziej oryginalne umysły?
Opis
NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM
Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że na każdym rynku jest miejsce na precedens. Znajdź nowe rozstrzygnięcia ponadczasowych dylematów. Ta książka otworzy ci oczy na to, co jeszcze do niedawna zdawało się niemożliwe.
Autorzy zabiorą cię w rejs po nieznanych wodach przyszłości. Pokażą ci reformatorów ludzi i firmy, które zmieniły trajektorie ewolucji swoich branż. Kiedy raz spojrzysz na swoją firmę i branżę oczami reformatora, rzeczywistość już nigdy nie będzie dla ciebie taka, jak przedtem. I nie będziesz wątpić w to, że nowy czas nadchodzi. Czas reformatorów. Zostań jednym z nich:
- szukaj rozwiązań tam, dokąd inni jeszcze nie dotarli
- zerwij ze zbiorowym myśleniem w swojej branży
- znajduj słabe strony Goliatów: dowiedz się, jak sprytni odbierają silnym
- wpisuj antykomercyjne idee w model biznesowy swojej firmy
- zbuduj organizację wspólnotową w miejscu hierarchicznej
- znajdź brakujące ogniwo konwencjonalnego marketingu
Napisz swój biznesplan na XXI wiek
O autorach
William C. Taylor jest współzałożycielem i redaktorem naczelnym Fast Company. Za jego zarządu redakcja tego znanego czasopisma zdobyła wiele prestiżowych nagród (w tym dwie za najlepszy magazyn w USA) i obudziła ogień pasji wśród czytelników: zarządzających i przedsiębiorców. Taylor ma stałą kolumnę Under New Management w New York Times. Jego eseje i wywiady z zarządzającymi są publikowane także w czasopiśmie Harvard Business Review. Mieszka w Wellesley w stanie Massachusetts, z żoną i dwiema córkami.
Polly LaBarre przez osiem lat była redaktorką w Fast Company. Pisała artykuły na temat strategii, kreatywności i osobistego sukcesu. Była jednym z gospodarzy prowadzących w Fast Company prestiżowe konferencje biznesowe z serii Real Time. Jej wywiady i rozmowy z gwiazdami biznesu z całego świata są emitowane na antenie CNBC w programie Good Morning America oraz telewizji PBS w programie Nightly Business Report. Mieszka w Nowym Jorku.
Opinie
Czas reformatorów wyprowadza nas z błędnego myślenia o biznesie. Jeśli w głębi duszy wiesz, że masz rację, lecz ulegasz presji konwencjonalnie myślącej większości, szukasz inspirującej alternatywy tradycyjnej myśli biznesowej, to ta książka jest dla ciebie.
Robert B. Reich, profesor polityki społecznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, były sekretarz stanu USA do spraw pracy
Potrzebujemy konkretnych, przekonujących i inspirujących przykładów doskonałości. W tej książce znajdziesz ich mnóstwo. William C. Taylor i Polly LaBarre, błyskotliwi obserwatorzy i analitycy, otwierają nam oczy na przyszłość biznesu. Nie czytałem tej książki. Pochłonąłem ją. Ona otwiera oczy na przyszlośc biznesu.
Tom Peters, współautor bestsellera W poszukiwaniu doskonałości
Gdyby ta książka ukazała się, zanim założyłem firmę TheStreet.com, oszczędziłbym inwestorom (i sobie) stu milionów dolarów, ponieważ codziennie korzystałbym z lekcji reformatorów. Jeśli masz albo chcesz założyć firmę, ta książka jest dla ciebie!.
Jim Cramer, gospodarz programu Mad Money
W biznesie, tak jak w baseballu, więksi i bogatsi nie zawsze wypadają lepiej. Ta książka jest podręcznikiem konkurowania w dwudziestym pierwszym wieku. Uświadamia, że w konkurencyjnym otoczeniu zwycięża ten, kto ma przewagę w myśleniu. Jeśli chcesz być wielki, musisz zmienić zasady gry. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.
Billy Beane, dyrektor generalny Oakland As
Czytałam tę książkę i zaznaczyłam tyle rewolucyjnych pomysłów, że skończył mi się flamaster! Taylor i LaBarre pokazują zarządzającym i przedsiębiorcom siłę oryginalnych pomysłów i autentycznych wartości. My w naszej organizacji codziennie wprowadzamy je w życie.
Maxine Clark, założycielka i dyrektor zarządzająca Build-a-Bear Workshop, współautorka książki Th
Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że na każdym rynku jest miejsce na precedens. Znajdź nowe rozstrzygnięcia ponadczasowych dylematów. Ta książka otworzy ci oczy na to, co jeszcze do niedawna zdawało się niemożliwe.
Autorzy zabiorą cię w rejs po nieznanych wodach przyszłości. Pokażą ci reformatorów ludzi i firmy, które zmieniły trajektorie ewolucji swoich branż. Kiedy raz spojrzysz na swoją firmę i branżę oczami reformatora, rzeczywistość już nigdy nie będzie dla ciebie taka, jak przedtem. I nie będziesz wątpić w to, że nowy czas nadchodzi. Czas reformatorów. Zostań jednym z nich:
- szukaj rozwiązań tam, dokąd inni jeszcze nie dotarli
- zerwij ze zbiorowym myśleniem w swojej branży
- znajduj słabe strony Goliatów: dowiedz się, jak sprytni odbierają silnym
- wpisuj antykomercyjne idee w model biznesowy swojej firmy
- zbuduj organizację wspólnotową w miejscu hierarchicznej
- znajdź brakujące ogniwo konwencjonalnego marketingu
Napisz swój biznesplan na XXI wiek
O autorach
William C. Taylor jest współzałożycielem i redaktorem naczelnym Fast Company. Za jego zarządu redakcja tego znanego czasopisma zdobyła wiele prestiżowych nagród (w tym dwie za najlepszy magazyn w USA) i obudziła ogień pasji wśród czytelników: zarządzających i przedsiębiorców. Taylor ma stałą kolumnę Under New Management w New York Times. Jego eseje i wywiady z zarządzającymi są publikowane także w czasopiśmie Harvard Business Review. Mieszka w Wellesley w stanie Massachusetts, z żoną i dwiema córkami.
Polly LaBarre przez osiem lat była redaktorką w Fast Company. Pisała artykuły na temat strategii, kreatywności i osobistego sukcesu. Była jednym z gospodarzy prowadzących w Fast Company prestiżowe konferencje biznesowe z serii Real Time. Jej wywiady i rozmowy z gwiazdami biznesu z całego świata są emitowane na antenie CNBC w programie Good Morning America oraz telewizji PBS w programie Nightly Business Report. Mieszka w Nowym Jorku.
Opinie
Czas reformatorów wyprowadza nas z błędnego myślenia o biznesie. Jeśli w głębi duszy wiesz, że masz rację, lecz ulegasz presji konwencjonalnie myślącej większości, szukasz inspirującej alternatywy tradycyjnej myśli biznesowej, to ta książka jest dla ciebie.
Robert B. Reich, profesor polityki społecznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, były sekretarz stanu USA do spraw pracy
Potrzebujemy konkretnych, przekonujących i inspirujących przykładów doskonałości. W tej książce znajdziesz ich mnóstwo. William C. Taylor i Polly LaBarre, błyskotliwi obserwatorzy i analitycy, otwierają nam oczy na przyszłość biznesu. Nie czytałem tej książki. Pochłonąłem ją. Ona otwiera oczy na przyszlośc biznesu.
Tom Peters, współautor bestsellera W poszukiwaniu doskonałości
Gdyby ta książka ukazała się, zanim założyłem firmę TheStreet.com, oszczędziłbym inwestorom (i sobie) stu milionów dolarów, ponieważ codziennie korzystałbym z lekcji reformatorów. Jeśli masz albo chcesz założyć firmę, ta książka jest dla ciebie!.
Jim Cramer, gospodarz programu Mad Money
W biznesie, tak jak w baseballu, więksi i bogatsi nie zawsze wypadają lepiej. Ta książka jest podręcznikiem konkurowania w dwudziestym pierwszym wieku. Uświadamia, że w konkurencyjnym otoczeniu zwycięża ten, kto ma przewagę w myśleniu. Jeśli chcesz być wielki, musisz zmienić zasady gry. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.
Billy Beane, dyrektor generalny Oakland As
Czytałam tę książkę i zaznaczyłam tyle rewolucyjnych pomysłów, że skończył mi się flamaster! Taylor i LaBarre pokazują zarządzającym i przedsiębiorcom siłę oryginalnych pomysłów i autentycznych wartości. My w naszej organizacji codziennie wprowadzamy je w życie.
Maxine Clark, założycielka i dyrektor zarządzająca Build-a-Bear Workshop, współautorka książki Th
Szczegóły
Tytuł
Czas reformatorów
Podtytuł
Dlaczego w biznesie zwyciężają najbardziej oryginalne umysły?
Autor
Taylor William C.
, Labarre Polly
Wydawnictwo
Seria
Horyzonty Biznesu
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
320
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788388970146
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Rzychoń Tomasz
Tytuł oryginału
Mavericks
Rodzaj
Książka
EAN
9788388970146
Data premiery
2007-10-03
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Czas reformatorów
59,90 zł
Recenzje