85.3
Książki
Helion
Cząstki przyciągania
Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle Były lepsze od innych Bardziej innowacyjne W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób Innymi słowy ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną
Szczegóły
Tytuł
Cząstki przyciągania
Podtytuł
Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Autor
Hatalska Natalia
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
26.2x29.5
Języki
polski
ISBN
9788324662487
Rodzaj
Książka
EAN
9788324662487
Data premiery
2014-04-29
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Cząstki przyciągania
85,30 zł
Recenzje