loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39.9 Książki MT Biznes

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Craig Stull

,

Myers Phil

,

David Meerman

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku

Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy niedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.
Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś Pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.

Odkryj szanse, których nie widzą inni
Zyskaj trwała przewagę konkurencyjną
Coś, co naprawdę zmienia rzeczywistość
Stwórz głębokie więzy ze swoim rynkiem

O AUTORACH
Craig Stull jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Pragmatic Marketing oraz autorem branżowego standardu Schemat Pragmatycznego Marketingu.

Phil Myers jest prezesem Pragmatic Marketing. Poprowadził do sukcesu trzy nowo powstałe firmy z branży technologii, kierował dwiema ofertami publicznymi na rynku pierwotnym i stworzył siedem przebojowych produktów.

David Meerman Scott jest autorem książki the New Rules of Marketing and PR wydenej przez wydawnictwo Wiley, często wygłasza wykłady inauguracyjne podczas różnych imprez oraz prowadzi seminaria dla firmy Pragmatic Marketing.

OPINIE
Gdy firmy myślą, że wiedzą, czego potrzebują ich klienci, finał jest zazwyczaj opłakany. Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśpokazuje krok po kroku, jak tworzyć wyjątkowe produkty lub usługi w obszarach, których nie doceniają organizacje o ugruntowanej pozycji.
- Rob MacGovern, Założyciel CareerBulider.com Prezes i Dyrektor generalny Jobfox.com

To jedyne w swoim rodzaju i świeże podejście do tego, jak dziś robi się fortunę.
- Rick Page, autor największego bestsellera Hope Is Not a Strategy

Najważniejszą rzeczą, jaką ma do zrobienia dyrektor generalny jest zapewnienie, by jego firma pozostała dostrojona. To nieustające wyzwania wobec ludzi, kultury, strategii, realizacji, ale ten, kto chce zaznaczyć swoja obecność musi nieustannie tworzyć produkty i usługi, które pokocha rynek.
- Steve Bennett, emerytowany Dyrektor Generalny Intuit

Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśto bezpośrednie i zdroworozsądkowe podejście do budowania więzów z rynkiem. Autorzy Stull, Myers i Scott we wspaniały sposób przypomnieli nam to, co : wie już wiele znanych gwiazd i ich współpracowników: Dowiedz się, co podoba się twoim fanom, a potem znajdź sposób, by im to dostarczyć.
- Jody Nachtingal, Dyrektor Personalny w Arcadia Group Management i Co-President marki fonograficznej Kissing Booth Music

Szczegóły

Tytuł
Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Podtytuł
Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Autor
Craig Stull , Myers Phil , David Meerman
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
228
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788361732686
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Doroba Anita
Tytuł oryginału
Tuned in
Rodzaj
Książka
EAN
9788361732686
Data premiery
2009-09-09
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Czemu jeszcze na to nie wpadłeś - Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
39,90 zł
Przejdź do koszyka
39,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO